

Beste meneer/mevrouw,
Met trots en veel plezier wil ik u mededelen dat ik per 1 januari 2025 mede-praktijkhouder zal worden van Huisartspraktijk Ottengraf. Samen met dokter Ottengraf ga ik de praktijk verder voortzetten, met als belangrijkste doel u de best mogelijke zorg te kunnen bieden. De praktijk zal vanaf 01 januari 2025 een nieuwe naam krijgen: Huisartsenpraktijk Ottengraf en de Bruijn.
Sinds 2021 ben ik werkzaam in de praktijk. Nadat ik hier mijn laatste opleidingsjaar had afgerond, ben ik voor enkele dagen per week als huisarts verbonden gebleven aan de praktijk. Daarnaast ben ik gedurende deze periode werkzaam geweest in verschillende huisartsenpraktijken in Den Haag.
Voor mijn specialisatie tot huisarts heb ik gewerkt als arts in het ziekenhuis op de Spoedeisende Hulp (SEH) en op de afdelingen kindergeneeskunde en psychiatrie. Deze jaren hebben mij niet alleen medische ervaring, maar ook waardevolle inzichten gegeven in acute en langdurige zorg, wat ik meeneem in mijn werk als huisarts.
Mijn keuze om mij hier te vestigen en als mede-praktijkhouder aan de slag te gaan, komt voort uit de prettige samenwerking met het team, met u als patiënt en in het bijzonder met Peter Ottengraf. Ik hoop de warme, persoonlijke zorg die u van ons gewend bent voort te zetten en samen met dokter Ottengraf te blijven bouwen aan een praktijk waar kwaliteit, laagdrempeligheid en aandacht centraal staan.
Ik ervaar het als een grote eer dat Peter Ottengraf mij deze kans bied en kijk enorm uit naar deze nieuwe fase van langdurige samenwerking met hem, het hele team en met u.
Als u vragen heeft over deze verandering, sta ik uiteraard voor u klaar om deze te beantwoorden.
U kunt contact telefonisch contact opnemen met de praktijkassistente.
Tot ziens op de praktijk,
Quirijn de Bruijn