Sinds 2021 ben ik werkzaam in de praktijk. Nadat ik hier mijn laatste opleidingsjaar had afgerond, ben ik voor enkele dagen per week als huisarts verbonden gebleven aan de praktijk. Daarnaast ben ik gedurende deze periode werkzaam geweest in verschillende huisartsenpraktijken in Den Haag. Sinds januari 2025 ben ik mede-praktijkhouder geworden naast dokter Ottengraf.
Voor mijn specialisatie tot huisarts heb ik gewerkt als arts in het ziekenhuis op de Spoedeisende Hulp (SEH) en op de afdelingen kindergeneeskunde en psychiatrie. Deze jaren hebben mij niet alleen medische ervaring, maar ook waardevolle inzichten gegeven in acute en langdurige zorg, wat ik meeneem in mijn werk als huisarts.
Mijn keuze om mij hier te vestigen en als mede-praktijkhouder aan de slag te gaan, komt voort uit de prettige samenwerking met het team, met u als patiënt en in het bijzonder met Peter Ottengraf. Ik hoop de warme, persoonlijke zorg die u van ons gewend bent voort te zetten en samen met dokter Ottengraf te blijven bouwen aan een praktijk waar kwaliteit, laagdrempeligheid en aandacht centraal staan.